Annemin Şoförü / Tiyatro Candır :)


Tüm dünyada ağlayan ve gülen 2 adet maske ile ifade edilen tiyatro, hak ettiği değeri bulduğu zaman çok daha farklı bir ülke olacağız buna eminim. 

Okumayı sevmeyene izlemeyi, izlemeyi sevmeyene dinlemeyi tavsiye ederim hep :) Bunların üçü ile de alakası olmayan çıkmadı karşıma bugüne kadar, Allah da çıkarmasın :) 


Son zamanlarda arkadaşlarımla biraz farklılık katalım hayatımıza dedik, ben üşendiğim zamanlarda evden çıkmaya onlar ısrar etti, dolu dolu iki ay bıraktım arkamda. 

Bu gün size en son izlediğim tiyatro oyunundan söz edeceğim. "Driving Miss Daisy" adlı filmden uyarlanan "Annemin Şoförü" 4 karakter ile hüznü, neşeyi, sevgiyi ve özlemi anlatan bir oyun. 

"Neveser Hanım" karakteri ile karşımıza çıkan "Suna Keskin" in sesini duyduğum ilk an, tek başına bir oyunda oynasa sabaha kadar izlerim dedim :) Oyundaki en güçlü karakter olmasının yanı sıra, oyun tamamen anne karakterinin  üzerine kurulmuştu. 

Selda Özbek Orpak "Nazmiş", Atilla Pekdemir "Dur", Damla Cercisoğlu "Zülal" karakteri ile oyunda yer almaktaydı. 

Oyunun Suna Keskin'den sonra benim için en güzel yanı, seçilen müziklerdi. Konu tamamen bizim kültürel, sosyal değerlerimize uygun olarak uyarlanmış, bu kadar kısa zamanda bu kadar çok kavramı izleyiciye yansıttıkları için tüm ekibi takdir etmek gerek. 

İzlemeyenlere tavsiye ederim... Sevgilerimle..




Yorumlar

  1. Uzun zaman oldu tiyatroya gitmeyeli. Çok heveslendim ben de gitmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulunca gitmek lazım gerçekten de :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Kitap Okumak Gerek : Şimşek - Peyami Safa