Maybelline Affinitone Fondöten


Tatile gidenler, gidemeyenler, güneş sevenler, güneşten kaçanlar :) Bu gün size iki farklı renk tonu alternatifi ile en sevdiğim fondöten markalarından birinden bahsetmek istiyorum.

Maybelline New Affinitone Perfecting + Protecting Foundation with Vitamin E :) özetleyecek olursak; Maybelline Affinitone Fondöten :) 

3 senedir denize uzaktan bakan ben, esmer tenim sayesinde oturduğum yerde bronzlaşıyorum. Cildim güneşe çok hassas olduğu için de ne yaparsam yapayım güneş lekelerim oluşuyor, özellikle yüzümde. Ben onları "yaz çilim" diye çağırsam da, uzunca bir müddet geldi mi gitmiyor minik çiller. 




Bu nedenle 2 farklı renk fondöten kullanıyorum Maybelline ürünleri içerisinde. Kış mevsiminde ya da kendimi güneşten koruyabildiysem, yaz ortalarına kadar 24 numara Golden Beige, yüzümü korusam bile, elim kolum yanınca, yaz mevsimi boyunca 30 numara Sand Beige. 

Önce ürünün vaat eetiklerine bakalım, bir taraftan ben yine söze karışırım :)

Affinitone Cilt Rengini Bütünleyen Nemlendirici Fondöten;

*Kusursuz kapatıcı. Doğal renk pigmentlerinin eşsiz bileşimi ile ciltteki belirgin renk ayrımlarını bile bütünler, kusurları kapatır. 

Az önce de bahsettiğim gibi ben kapatıcılık özelliğinden memnunum.

*E vitamini ile koruyucu ve nemlendirici.

Bu ürünü uzun zamandır kullanıyorsanız benim gibi içeriğinin değiştiğini ve ciddi anlamda nemlendirici özelliği olduğunu fark etmişsinizdir. Bu nedenle çok yağlı bir cildiniz var ise sonrasında pudra kullanmanızı tavsiye ederim. Benim cildim kuru olduğu için başka markalarda fondöten öncesi nemlendirici kullanırken bu ürünü direk cildime uygulayabiliyorum. 

İndirimde olduğunu görünce ikişer üçer aldığım nadir ürünlerdendir bu fondöten. İndirimde 15 TL civarında bulabilirsiniz.

İnce, hafif, kalıcı bir fondöten. Severek kullandığım için de merak edenlere tavsiye ederim :)

Sevgilerimle..





Yorumlar

  1. Aslında kapatıcılığı ortadan biraz fazla bana göre. Çok severek kullanmıştım bende. Güle güle kulan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) başka bir markada kapatıcılık konusunda bir tık daha başarılı sonuç aldım ama zamk gibi yapıştığı için temizlemesi zor oluyor. Bu nedenle Maybelline tam kıvamında bir ürün, temizlenmesi de çok kolay :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Kitap Okumak Gerek : Şimşek - Peyami Safa