Hatırla ama...

Son zamanlarda dilimde Mevlana Celaleddin Rumi'den "Hatırla Ama" dönüp duruyor. Şiir der ki;

Bir tatlı ömür gibi gitmeye niyetlendin,
Ayrılık atına eyer vurdun inadına.
Ama bizi unutma, hatırla ama...

2017'ye veda yazısı yazmak için çok geç kaldım biliyorum ama kendime yetemediğim günler serisinde baş rolü oynuyorum :)

2017'ye veda ederken pek çok şeyi unutmak istiyorum ben de pek çoğunuz gibi ama biliyorum ki unutursam eksileceğim. İşte bu nedenle unutmak istediğim şeyleri yeniden yaşamamak için her zamankinden daha çok hatırlamam gerektiğinin farkındayım.

Dilimde, gönlümde ve beynimde dolanan kelimeleri defalarca yazdım yazdım sildim. Bakıp da görmeyen, duyup da dinlemeyen insanlardan çok bunaldığım için belki de yazmak birazcık daha acıtacaktı canımı. Bu nedenle içinizi karartmamak adına kendime not olsun diye yazmadan geçemeyeceğim bir iki kelime yazıp bu yazma silme olayını sonlandırmaya karar verdim :)

Kendime not: Mükemmel denen bir kavram yok bu dünyada. Henüz ona ulaşılamadı. Bu nedenle ne canını acıtanlar, ne de canını acıtırken kokuşmuş ruhlu insanlar, ses çıkarmayıp köşesinde saklananlar seni hayal kırıklığına uğratmasın. Bir gün sana ihtiyaçları olduğunda susman gerektiğini unutma sakın. Çünkü tüm kalbinle bunu dilemiştin. Etme bulma dünyası sadece bir kocakarı deyimi değildir. Her şeyi unutsan da bunu unutma, hatırla ama...

Şimdi başlayabilirim :)

2017 bir önceki yazılarımda da bahsettiğim üzere benim için hastalık sınavı oldu. Hastanelerde geçirdiğim günleri unutmayacağım.

Hasta ziyaretine gitmenin ne kadar önemli olduğunu annem ve babamın değişik bir yüz görünce hastalıklarını unutmasıyla fark ettim. Bunu asla unutmayacağım ve elimden geldiğince hasta ziyaretini ihmal etmeyeceğim. Size de şiddetle tavsiye ederim.

Para para diye dilimde tüy bitti ama paran yoksa hasta olmanın ne demek olduğunu gördüğüm için kenara annemin deyimiyle darlık parası saklayacağım :) (inşallah, amin:)) Bunu siz de kendinize not alın lütfen.

Bazen bir ortama girersiniz, gözünün üzerinde neden kaş var bahanesi ile size biri çıkışır ya sudan bir sebeple. Hani o size çıkışırken anlarsınız ya o kişi sizden günün, hayatın ve kompleksli ruhunun stresini atıyordur. Kızsan ne olacak, umursamasan ne dersiniz. İşte böyle tipleri görünce o ortamdan uzaklaşmayı unutmayacağım. Malum hayat kısa, sinirlenip stresli hayatınıza gereksiz stresler eklemeyin.

Birkaç yıldır ölmeden önce yapılacaklar listesi tutuyorum. Her maddenin üzerini çizince yeni bir madde yazma kuralım vardı. Bu sene her gidenin yerine iki yeni madde eklemeyi unutmayacağım, çünkü güzel heyecanlara ihtiyacımız var hayatımızda. Hedef mutluluk olacaksa neden olmasın.

Sevdiklerimi daha çok sevmeyi unutmayacağım. Ruhum daraldıkça ağlamayı.. Ve her günün bir mucize olduğunu. Sevgilerimle..







Yorumlar

  1. Seversin..
    https://soundcloud.com/damlaokay/cem-adrianbirsen-tezer-beni-hatirladin-mi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Kitap Okumak Gerek : Şimşek - Peyami Safa