11 Kasım 2014 Salı

Trendyol ile Hesaplı Alışveriş

Sezonunda alışveriş yapmayı sevmiyorum çünkü sezon sonu indirimleri tokat gibi insanın suratına yapışıyor. Düşünsenize daha önce aldığınız bir ürün %70 indirimle satılıyor. Resmen insafsızlık :) Bu nedenle ödediğim parayı hak etmediğine inanıyorsam bir ürünün, almıyorum :)

Online alışveriş artık pek çok kişi için olmazsa olmazlardan bir tanesi. Tanıdığım bildiğim markalardan alışveriş yaptığım takdirde; özellikle giyim ve ayakkabı alışverişlerinde genellikle beden sıkıntısı yaşamıyorum. Bilmediğim markalardan alıp, geri gönderme çilesiyle uğraşmak istemediğim için bir sürü çöpüm oldu tabi ki benim de :) 

Bu nedenle henüz online alışveriş yapmaya cesaret edemeyenlere tavsiyem, bilmediğiniz markaların şatafatlı resimlerine çok da aldanmayın. Özellikle çevrenizde bu tarz sitelerden alışveriş yapanlar varsa emin olun benim gibi neyin çöp neyin kullanışlı olacağını acı tatlı tecrübelerle öğrenmişlerdir, bir danışın :)

Ayrıca online satış yapan her siteye itibar etmeyin, çünkü ciddi sevkiyat ve teslimat problemleri ile karşılaşabilirsiniz. 

Aldığınız ürün defolu veya hasar görmüş ise düşünmeden geri gönderin. Bilindik bir siteden alışveriş yaptıysanız bu sorumluluğu üstleneceklerine emin olabilirsiniz. 

Aldığınız ürünün bedeni uymadıysa ve fotoğrafta göründüğünden farklı bir şekilde geldiyse yine iade yapmaktan çekinmeyin.  

Ve oldu da bir sorun yaşadınız ve bu konuda size yardımcı olmadılarsa sosyal medya araçları vasıtasıyla bu sıkıntıyı dile getirip :) yasal süreci başlatın. Neden sosyal medya diyorum çünkü firmanın size geri dönüşü daha hızlı oluyor :) Ve bu problemi başkaları da yaşamadan önce en azından fikir sahibi olabilirler.  

Neyse gelelim yazımızın başlığına :) Son online alışverişimi Trendyoldan yaptım. Bu defa farklı bir kargo şirketiyle sorunsuz bir şekilde aldığım ürün elime ulaştı ki, online alışveriş yapanlar kargo şirketlerinden çok çile çekiyor emin olabilirsiniz. 

Derimod'dan daha önce alışveriş yaptığım için numara sıkıntısı yaşamadım ve tesadüf eseri daha sonra mağazaya gidip ürünü daha ucuza aldığımı fark ettim :)

Buradan tüm % 70 -80 indirimler ile müşterilerine iyilik yaptığını sanan ama sezonunda alışveriş yapanların canını yakan firmalara son bir söz söyleyip yazımı sonlandırıyorum :) İnsafsızsınız.. 


2 yorum:

  1. iyi ki bu online alışverişe bulaşmamışım.. :)
    hiç ilgimi çekmiyor valla. alacağım ürünü görmeliyim, dokunmalı denemeliyim.
    alışveriş için en iyi zaman galiba sezon indirimlerinin başladığı ilk zamanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sezon indirimlerini kaçırmamak lazım, insan kendini kandırılmış hissediyor aksi halde :) Kıyafet problem olabilir ama kitap konusunda eğer ne istediğinizi biliyorsanız hesaplı alışverişler yapmak daima mümkün. Ben en çok kitap için kullanıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...