En İyi Filmler / Pay It Forward


Dizi izlemekten sıkılınca bir nefes almak için film izleyeyim dedim ve kendime IMDB +7 bir film seçtim. Daha önce izleyip unuttuğum filmlerden :) Son dakikaya kadar "ben bunu izlemiş miydim yahu?" deyip deyip durdum ve sonunda "aaaaa evet izlemiştim" deyip kendimle dalga geçtim :) 



Ailece izlenebilecek, güzel bir film "Pay It Forward". Film Türkçe Afişlerde "İyilik Bul İyilik Yap" şeklinde yer alıyor. Bu ters olmadı mı "İyilik Yap İyilik Bul" olmayacak mı dediğinizi duyar gibiyim ama bu sorunun cevabını izleyince bulacağınıza emin olabilirsiniz :)


Amerikan yapımı film gösterime 2000 yılında girmiş, orijinal dili İngilizce olup pek çok yerde Türkçe dublajını rahatlıkla bulabilirsiniz. Filmin IMDB puanı 7,1 ve gösterim süresi 123 dakika. Ana kategorisi "dram" olan film, aile, romantik kategorilerinde de yer buluyor. 

Filmin temel felsefesi iyilik üzerine kurulmuş. Şaşırtıcı bir sonla final yapan filmde verilen mesajla; dünyayı değiştirmeye ne kadar yakın ve ne kadar uzak olduğumuzu görüyoruz :) 

Kevin Spacey, Helen Hunt, Haley Joel Osment filmin başrol oyuncuları. Tabi ki filmde sevimli sureti ve kendinden büyük sözleriyle tek bir yıldız var o da Haley Joel Osment :) Tabi ben 14 yıl önce film çekildiği için minik adamın büyüyünce neye benzediğine baktım ve sustum :)) 


En sevdiğim filmler arasına eminim daha önce almıştım bu filmi ama bir kez daha bu listeye eklemiş oldum. İzlemeyenlerin beğeneceğine eminim. 

Sevgilerimle...


Yorumlar

  1. Bana da tanıdık geldi görsellerden ama bilemedim. Ve ben de filmleri ortasına kadar hatırlamıyorum, izlediklerimmi tekrar izliyorum. Bunu da izlediysem de kesin yarım izlemişimdir, umarım tekrar izlerim :)

    YanıtlaSil
  2. Helen Hunt i çok severim. Epeydir rastlamiyordum. Bu film konusu da güzelmiş. Izleneceklere not alayım.

    YanıtlaSil
  3. Bencede güzel bir filmdi, adamin yaniklarinin hikayesi cok üzücüydü...bencede bakilmali :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Sevgi Kürsüsünden Yazar Beyanı