Hakiki Lezzet Mutfakta :) Volume :1

Merhabalar :))

Yeniden bir bloga kavuşmanın mutluluğunu yaşarken, ayağımın tozu ile hemen bir etkinliğe katıldım :) Etkinlikle ilgili anlatacak çok şey var, bu nedenle tüm detayları bir iki yazıda anlatmak istiyorum merak edenlere.  

Öncelikle sizi PR'ımız Teni Hanım'la tanıştırayım :) Ne kadar pozitif bir insan olduğunu bu fotoğraftan bile anlamak mümkün :) Kendisine ilgisi ve içtenliği için teşekkür etmeden geçmeyeyim istedim :)
  

"Çiftlikten Çatala Hakiki Lezzet" sloganıyla birbirinden lezzetli ürünlerini tüketiciyle buluşturan Namet'in sponsorluğunda, Mutfak Sanatları Akademisi'nde  (MSA) bir workshop gerçekleştirildi. 



3 saatlik workshopta, Namet pastırma ve sucukları ile alışılmışın dışında tarifler deneme şansımız oldu. Namet’in hakiki lezzetleri ile hazırlanan, pesto soslu “Mozzarella Peynirine Sarılı Pastırma”, “Sucuklu Quiche Lorraine’’ (kiş loren) ve pastırma ve kuru domatesli krema sos ile hazırlanan “Parmesan Gnocchi” hem göze hem damağa hitap eden 3 değişik lezzet..

Mozzarella Peynirine Sarılı Pastırma

 Sucuklu Quiche Lorraine

Parmesan Gnocchi

Ne yapsam, ne pişirsem derdi ile uğraşan tüm hanımlar için, hem pratik hem de lezzetli bu üç tarifi daha sonra sizlerle de paylaşacağım. Pastırma sucuk sevmem yemem diyenler bile eminim ki bu lezzete karşı koyamayacaklardır :) 

Namet, MSA’da gerçekleşen “Hakiki Lezzetlerle Namet Mutfakta” etkinlikleri ile özel tarifleri lezzet tutkunları ile tanıştırmaya devam edecekmiş. Siz de yeni etkinlik bilgileri ve Namet ile ilgili güncel bilgilere ulaşmak isterseniz; Namet'in sosyal medya hesaplarını takibe alabilir ve #hakikilezzetmutfakta hash taginden son gelişmeleri yakalayabilirsiniz :) Tabi aç karnına bakmamak lazım görsellere, gerçekten de iştah kabartan tarifler var :)  

Sosyal Medyada Namet;

Facebook: https://www.facebook.com/NametGida

Twitter: https://twitter.com/Namet_Gida

Instagram: http://instagram.com/namet_hakiki_lezzet
                                                                    

Son olarak şef pozumu verip sonlandırıyorum yazımı :) Mutfak Sanatları Akademisi ve Namet ailesine bu keyifli workshop için teşekkürler :)) Sevgilerimle..  


Şef Hakan Şen, Sevdacığım ve Ben

Devamı gelecek :) 

Yorumlar

  1. Gerçekten çok sevimli bi bayan :)

    YanıtlaSil
  2. Ne yapsam, ne pişirsem derdi ile uğraşan tüm HANIMLAR için.
    sui hanım olmasak da öğrenmek istiyoruz biz.
    evde 3erkek çok sıkılıyoruz, öğreniriz bişeyler.
    bi daha böyle bişey olursa bi haber şeyetsene bana :D
    bu arada senin bloga noldu ya, yazıların hiçbiri yok.
    sevgilerle..
    mınakoprensliği

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam hep beraber öğreniriz, ne bileyim erkekler acıkınca en kötü ihtimalle dışarıdan bir şeyler söylüyor diye aklıma gelmedi :)) Her akşam yemek derdine düşüyorsan bizler gibi o ayrı :) Blogumu kapattım yeni blog açtım gereksiz bir insan yüzünden yeni yazılar gelecek artık. Çağırınca gelirsen neden olmasın :) Sevgilerimle..

      Sil
  3. Ne güzel bir gündü değil mi? Sen de mutfakta söylediğin kadar kötü değilmişsin, beni kandırdın :) Ben de yazacağım ama bu ara hiç fırsat bulamıyorum, stoktan yazı kullanıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne derlerdi eskiler "bil ama bilmiyorum de" mi neydi öyle bir söz vardı, sanırım benimkisi o hesap olabilir :P Bekliyorum canikom :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Kitap Okumak Gerek : Şimşek - Peyami Safa